Värmen närmar sig

I söndags åkte jag efter lite plugg till D. Käkade sallad, tog en liten promenad och kollade på hästar (haha) och spelade "dansmatta". Det var sjukt fint väder, så det var mys! Fick faktiskt lite plugg gjort där också. Känner dock att det inte riktigt räcker, så idag tog jag sovmorgon och ska försöka på allvar göra så mycket jag bara hinner.


Är iof väldigt fint väder också, så får väl pausa med en långpromenad. Jag har verkligen inte haft tid att få färg det här året, så kanske ska ta mig lite idag:P Igår när jag skulle ut spöregnade det, men efter regn kommer - mycket riktigt - solsken, så det blev en sväng iaf. Det var verkligen underbart! Det luktade himmel, naturen har aldrig varit vackrare och jag frös inte alls trots att jag bara hade en tröja. Hm, får man några vuxenpoäng för att njuta av naturen? Haha, brorsan säger iaf att det bara är fjortisar som ens räknar poäng. Kan nog vara sant, så jag blir nog ovuxen ett bra tag till:D

Puss

image498

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback