Valborg - en vanlig kväll

Hej!

Vaknade imorse hemma hos Ea efter en kväll/natt som var helt okej! Kändes väl inte riktigt som valborg, eftersom det inte blev nån brasa, men en bra kväll helt klart! Började med middag på Kungsholmen med Mickans familj. Supergott och gratis, höhö. Var också lagom fnittriga när vi drog därifrån:) Mötte de andra tjejerna och sedan drog vi till studentskivan på Club Mera. Var väl lite segt i början, men sen blev det dans och Madde och Eas klasskompisar kom!

Åkte sen hem och gick till Terassen. Hade rätt trevligt! Jobbigt bara att vi fick stå ute och frysa aslänge innan bussen kom. Att få en taxi var ju omöjligt.

Idag har jag varit superseg, men ändå fått mycket plugg gjort! Alma kom hit efter jobbet och vi har i princip skrivit klart arbetet om ätstörningar som ska in imorn! Superskönt och vi är sååå stolta:D

Har blivit en prommis också med Mickan och Vicky. På hemvägen går jag förbi två killar på runt 13 år som går och säljer kokosbollar. Helt klart dagens mest fördomsfulla:

-"Vi går till lägenheterna. Fatta, det är typ 7000 dörrar på 1 minut!"
-"Men fatta mycket mindre pengar dom har än de som bor i villa."
-Men de i villa bantar ju för fan!"


Vi får hoppas att det löste sig killar;)

Nu måste jag skriva en labb-rapport, min geografi-uppsats och plugga tyska innan jag får gå och sova!
Puss på er

image492
Det blidde ingen majbrasa för min del i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback