Ut och rensa tankarna

Gah, vad skönt det ska bli när arbetet om Gandhi är klart! Ja, jag vet jag skriver mycket om det och det är jättetråkigt, men det är det som bitit sig fast i min hjärna just nu. Inte så svårt att skriva om hela hans liv, men sen kommer ju frågorna som; vad har det lett till? vilken genomslagskraft hade han? hur var hans metoder jämför med andra ledare under samma tid? och bla, bla, bla. Usch, jag är inte intresserad!

Nu får det bli en promenad i solen istället. Rensa tankarna är alltid bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hoppas du fick en hrlig promenad :) ska bli skönt med sommarlov!

Postat av: natalie

härligt med promenader!
Hehe ok ;)

2007-05-24 @ 18:44:43
URL: http://nataliestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback