Tid med lite lyx

Sjukan har inte vänt. Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde sjukt ont att svälja. Tror inte jag får ta fler tabletter nu, men dom hjälper ju inte! Har iaf tagit ett bad nu och lyxat till det lite med body-scrub och ansiktsmask. Har tagit hand om mina fötter också för en gångs skull. Det är sånt man har tid med när man är sjuk, så lite mysigt är det ju:) Hittade Legally Blond långt inne bland alla filmer också, så den har jag tillbringat morgonen med att se! Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag är frisk till på söndag, för då är det studentskiva med coctail-tema. Det vill jag bara inte missa! Hade velat gå på Sundbybergs vårfest ikväll också, men det kan jag ju glömma..

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på fram till 16.50 då jag ska se Miss Match
Puss

image548

Kommentarer
Postat av: Sara

Aj då.. Hoppas att du blir frisk snart då! ;)

Postat av: Anonym

bra blogg :) spana gärna in min nystartade och släng in en kommentar!

2007-05-31 @ 19:53:21
URL: http://ytligast.blogg.se
Postat av: Regina

krya på dig!!

2007-05-31 @ 22:35:16
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback