Stress

Godmorgon, gordmorgon!

Yogan igår var helt underbar. Kände väl att jag blivit mycket stelare än jag vara förut, men det var såå skönt! Alla tankar om plugget försvann helt i en timma, och det behövdes kan jag säga! Har sett att det är många av er som är jättestressade så här mot slutet. Men, snart är det sommarlov och jag ser ljuset:)

Har tagit en promenad på morgonen och det är dte bästa som finns. Idag har solen tittat fram också, vilket är mycket uppiggande. Så mycket lättare att ta sig igenom dagen med ett leende på läpparna då! Idag gäller iof råplugg för min del. Efter skolan blir det biblioteket för att leta reda på nånting om Gandhi..

Ha en strålande dag!
Puss

image533
Är det vekligen bara vatten i den flaskan?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

eh, snacka om hemska fyllebilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback