Söndag

Igårkväll blev det filmkväll med Mickan, Madde och två andra:) Såg Old School och den var faktiskt riktigt bra! Efter filmen gick jag och Mickan till Stefan för vi hade uppfattat att han sagt "grillfest". Party party tänker vi men får sen reda på att dom grillar lite korv och sitter nu och spelar tv-spel. Hehe;) Åt iaf en korv och drog hem efter ett tag. Under natte får man lite fyllesamtal om att man ska dra sig upp ur sängen och festa, men nej nej. Jag sov så skönt.

Idag bestämde jag mig för att inte jobba, och Vicky har fått hoppa in istället för mig. Har fått undan lite plugg, men så fort det kommer något hinder blir det sjukt jobbigt. Alla läxor är lixom halvklara för att det finns något som jag verkligen inte kommer över. Det blir ju inte bättre av att mamma har åkt till masesgården för en vecka med träning, spa-behandlingar m.m. Det betyder ingen plugg-hjälp:( Och ännu värre - det betyder ingen riktig mat på en vecka. Haha!

Nu ska jag försöka bita tag i pluggandet igen.
Puss

image496

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback