Soft

Igårkväll blev det lite förkrök hemma hos Luncan och sedan drog vi in till Soft Kök & Bar. Hade en helt okej kväll och riktigt roligt stundvis på dansgolvet;) Kom hem vid halv 5-tiden och vaknade imorse redan halv 10 - superpigg. Skumt, men det är väl bra så jag inte vänder på dygnet. Ikväll är det schlagerkväll på Alex, men det blir nog tv:n hemma för mig.

Idag är det 20% på alla MQ-butiker, så ska åka och kolla lite med mamma:) Har kommit på ett sätt att tjäna lite mer pengar också! Varje gång jag lagar mat så får jag 50 kr. Mamma gick med på det:D Så, nu ska jag både bli rikare och lära mig laga mat, hehe.

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Missankre

vilken finheader

ha en trevlig helg :)

Postat av: Josefina

Ja. Skitkul på dansgolvet.


love you <3

2007-05-17 @ 13:13:49
URL: http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback