Slut på kaffe

Ledig dag idag och den börjades med en tidigt promenad tillsammans med mamma. Märkte till min förtvivlan att kaffet var slut, men efter gröten gick jag och la mig igen några timmar. Fanns nog lite restsömn som behövdes tas igen! Idag har jag klipptid halv 3 och det blir väl ingen större förändring för mig. Rätt feg när det gäller håret. Toppa och klippa upp det lite räcker;)

I eftermiddag är det plugg som gäller:( Och laga middag år familjen, hehe. Får se om jag lyckas lika bra som förra gången. Funderar iof på att fega med lite fiskbullar:P

Nu måste jag gå och handla kaffe och kanske ordna lute lunch:)
Puss så länge!

image530
Tänk det fanns Starbucks istället för vårt lilla Pressbyrån i centrum?
Skulle inte vara helt fel!

Kommentarer
Postat av: Nadja

om starbucks fanns skulle jag säkert dricka kaffe :D

Postat av: Ella

Håller med! Varför kan dem inte starta en Starbucks-kedja i stockholm?

2007-05-21 @ 15:15:04
URL: http://gylleneskor.blogg.se
Postat av: Helena

Tråkig början på dagen! Har du något hår kvar? Haha! Starbucks vore toppen, konstigt att det inte finns än i Sverige! Natti natti!

2007-05-21 @ 22:15:03
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback