Shopping-stopp

Tony var inte så pigg på promenad imorse, men det var däremot Vicky så det blev en timme ute i det perfekta vädret med henne! Varmt men inte jobbigt soligt.. vilket kan vara lite jobbigt när man vandrar! Åkte efter det med Mickan för att fixa våra naglar - det blev fransk:) Käkade lunch på Tasty's och kollade lite i affärer. Fan, får ju verkligen inte shoppa och ändå har jag gjort det de senaste tre dagarna! Uscha buscha, men jag hittade en jättesöt skjortklänning på MQ, som jag ju faktikst tänkt köpa nån gång! Hehe.

Nu ska jag bara göra mig iordning och sen blir en chillkväll hos Luncan. Hörde att de var lite grill hemma hos Stefan också så där kanske man hamnar senare:) Undrar vad jag ska ha på mig?

Haft iaf haft en trevlig dag och är nu mycket laddad inför kvällen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback