Plans for today

Godmorgon!

Sitter med ett glas kaffe och en ansiktsmask. Huden har tagit lite stryk när jag dom senaste dagarna inte varit så noggrann med sminkborttagningen;) Idag väntar lite plugg och så ska jag och Mickan till nagelsalongen, men först ska jag försöka dra med brorsan ut på en långpromenad. Kan bli svårt, men värt ett försök. Just nu "funderar han", haha.

Ikväll ska vi förmodligen till Luncan och ha det lite trevligt. Passar alldeles utmärkt eftersom jag egentligen inte har råd att dra ut (fast det skulle ju inte stoppa mig i "nödfall"). Ska nog försöka laga ihop nån middag så jag får en slant:)

Puss


Verkar som att jag gjorde rätt när jag satsade på en silver-top (se tidigare inlägg, hehe)

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en kanonfin dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback