Mor <3 Far

Det blev en superhärlig lång promenad idag:) Gick en skogsväg och tänkte i 1,5 h, känner mig lite duktig faktiskt! Idag är det mammas och pappas brölljopsdag också (grattis grattis!), så vi åt en god middag och så bakade jag en kaka. Måste ju lägga tillbaka allt som jag gått bort, haha.

Bestämde mig för att lämna plugget för idag och gick efter maten ut och träffade Mickan en stund. Vi har inte träffats på 5 dagar! :O Har vi varit ifrån varandra så länge? Skämt o sido;) Det var iaf trevligt, men hem orkade vi inte ta oss latmaskar, så Mickan ringde Chibba och vi fick skjuts hem. Vet inte vad jag gjort idag som slitit ut mig så hår, men jag är iaf dödstrött så nu blir det en kopp te (utan koffein) och lite tv-tittande innan läggdags. Bara en lektion imorn!

Nå tv-tips för kvällen?

Puss

image536
Mamma och pappa firar idag 21 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback