Lördag

Hej!
Igår åkte jag in med Ea, Madde och Mickan till Friday's och tog en supergod drink. Det var lika mysigt som förväntat, om inte bättre:) Sen drog vi till Club Clara (igen, måste sluta gå dit, haha) och det blev massa affärssnack och god dricka! Trevligt trevligt:) Åkte hem rätt tidigt eftersom  jag skulle plugga idag. Och det har jag faktiskt gjort! Är riktuigt stolt över mig själv:) Det är långt ifrån  klart men jag har kommit en bra bit på vägen!

Ikväll är planerna inte klara ännu, men vi funderar på att åka till Friday´s igen och bara köra på en riktig myskväll. Jobb imorn, men får se om jag skippar det eftersom jag har så mycket plugg. Jag och Mickan har iaf ätit massa våfflor och nu är vi i full gång med vinet;)

Ha en trevlig kväll!
Kyss

image495

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback