Ledig

Studentskivan igår blev mycket lyckad! Mycket bättre än förväntat, ja faktiskt har jag inte haft så roligt ute på länge, haha. Vet inte vad egentligen som var så roligt, men träffade massa folk som man inte är ute med så ofta och det var full fart på dansgolvet. Vi blev kvar till stängningsdags och fick motvilligt ta sig från dansgolvet. Det blev en taxi till Sundbyberg där vi skulle sova över hos Maddes syrra, för vi hittade inte bussen. Men, det blev typ 30 kr var för att en klasskompis åkte med en bit och betalade det. Super!:)

Lägenheten vi sov i var jättefin! Och området är ju en dröm. Älskar verkligen Sundbyberg och jag längtar otroligt mycket tills jag ska flytta dit.. men det är nog ett par år kvar. Det är nått speciellt med den lilla "förstaden", haha. Gick vid ungefär halv ett till
Bageri Boulevard (där jag förövrigt praoat för några år sedan) och åt brunch utomhus. Sånt vill vi ha mer av! Gick sedan till pappas affär och hälsade på en snabbis.

Väl hemma plockade mamma och brorsan upp mig på stationen och vi åkte till veterinären med lilla Ludde (hunden). Han har varit jättehängig de senaste dagarna, inte ätit och haft väldigt dålig balans. Han är gammal - 14,5 år.. så vi har väl varit berädda på att han inte lever mycket längre. Men, efter kissprov (som visade att han nästan bara hade vita blodkroppar = inte bra), röntgen och lite andra koller, fick vi med oss hem ett recept mot en svår urinvägsinmfektion. Han har också en leversjukdom. Får verkligen hoppas att det vänder snart! Men nu är jag iaf glad att han fortfarande finns och att chansen finns att han bli bra.

Yes, så har min dag sett ut hitills.. nu ska jag gå och kela lite med Ludde och sen ska jag väl försöka få lite plugg gjort!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid kul med en riktigt lyckad skiva!! :D

2007-05-29 @ 22:18:06
Postat av: Sophie

Var jag som skrev det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback