Långlunch

Hemma på långlunch nu eftersom att svenskan blev inställd. Skönt! All tid behövs just nu åt plugg, så tänkte passa på att göra tyska-läxan nu för en gångs skull;) Har varit jätteduktig och skrivit en lista över allt som är kvar nu innan sommarlovet. Skitbra faktiskt! Då ser man målet och det känns jätteskönt att få sätta ett kryss bredvid det som är klart! Ett tips bara:)

Igår fick jag med mig brorsan in till stan för att klippa mig. Ja, efter lite mutning med en hårprodukt och Chai Latte från Espresso House, hehe. Blev nöjd som vanligt! Känns mycket fräschare nu - jag hade verkligen slitna toppar, vilket inte var så konstigt eftersom senast jag klippte mig var i januari! Fy skäms..

Åkte hem och lagade tonfisksallad med quionoa och ägg. Det blev faktiskt riktigt gott! Och utan recept, haha. Vet inte om det är bra eller dåligt att jag bevisat för mamma att jag faktiskt kan få ihop något nyttigare än nudlar.

Måste plugga!
Puss

image531
Victoria har skrattat mycket på senaste tiden... undrar vad som lockar fram den nya glada flickan?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja du senast jag klippte mig var i höstas ännu värre haha..=)

Postat av: Helena

Ovanligt att se Victoria skratta på en bild! Det är första gången jag ser! Ha en bra dag!

2007-05-22 @ 13:42:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Carro

härligt att se henne le :)

2007-05-22 @ 15:20:13
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: Missankre

tack så mycket för tipset, de ska jag göra :)
kram

2007-05-22 @ 17:17:45
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback