Långhelg

Hej!

Imorse var första lektionen inställd, så jag började inte förrän provet vilket var jätteskönt. Gick dessvärre inge vidare på provet bara. Men, jag får väl skylla mig själv som inte pluggar. Suck. Hade engelska nationella muntligt idag också. Fick göra det själv eftersom alla redan hade gjort det..aspinsamt när jag blev tyst och min lärare tittade oförstående på mig. Haha.

Efter skolan åkte jag och shoppade lite. Tvungen att hitta något till ikväll och det blev en svart top, en silvrig och en blå-blommig.

Nu har vi äntligen kort-lov i  dagar (är ju ledig även på måndag!) och ikväll ska det såklart firas. Är hos Ea onu och ska käka middag. Sen blir det förmodligen Grabbarnas ikväll:)  

Puss!

P.s. Trisslotter suger verkligen. Köpte två med mamma. Vann  kr och hämtade en ny. Vi blev inte miljonärer den här gången heller. D.s.


Två av de linnen jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback