Hur vuxen är Du?

Haha, jag har ju pratat en del om de så kallade vuxenpoängen här i bloggen och så hittade jag denna hos missankre.blogg.se. Var ju tvungen att prova och resultatet är ju skrattretande:

Din vuxenpoäng är: 5.5


Din ålder borde vara 12.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Hörru! det är dags att växa upp någon gång. Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen eller skaffa bil? försök iallafall att ge ett litet vuxnare intryck.
 
Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.
  • Skaffa barn
  • Fixa dig ett riktigt jobb.
  • Gift dig
  • Fixa ett ICA-kort, det är smidigt och du spar pengar.

image509
Ska jag börja läsa Tara 40+ också eller?

Kommentarer
Postat av: Missankre

haha, :P ja du jag tycker ju om honom så :)

ha en trevlig helg

Postat av: julia

hahaha, aa det låter bra det :D

2007-05-12 @ 13:37:52
URL: http://jsf.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha jag blev 8.9 år :D ahhaahahah
Så barnslig tycker jag inte att jag är :p

2007-05-13 @ 10:12:02
URL: http://enjes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback