Helg

Vaknade av mig själv imorse 07.20 och var så pigg och på bra humör, så jag gick ut på en promenad:) Blev desto segare i skolan, men nu är den här veckan äntligen slut! Och enligt Emma är det bara 12 skoldagar kvar! 12 dagar är ju ingenting. Så, jag ska nog stå ut.

Ikväll vet jag inte riktigt vad tjejerna har planerat, men verkar som att det blir lite vin-mys iaf:) Resten av helgen är inte planerad och det känns rätt skönt. Ska väl försöka hinna med lite plugg iaf.

Idag kommer mamma hem från en fullspäckad hälsovecka i Dalarna. Ja, så hälsosam att mamma och hennes väninna fick smuggla med sig kaffe på rummet, haha. Pappa har varit så gullig att han fixat iordning i deras rum som en överraskning. Nu sitter nya fräsha tapeter på väggarna, han har köpt en jättefin nya säng med tillhörande nattduksbord och städat hela huset. Välkommen hem mor:)

Nu blir det en kopp kaffe och lite "fönster-nät-shopping"! Drömma får man ju;)
Puss

image508
Dessvärre är bilden inte tagen när Brittan var 14...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback