Härlig start på dagen

Det blev en mysig kväll på Café Madeleine igår:) Var länge sen vi var på vårt stammisställe, men den härliga musiken utomhus, filtarna och den varma chokladen som vi för en gångs skull drack lockar iaf mig tillbaka!

Imorse gick jag och mamma ut och gick en promenad innan frukost och sen blev det gröt. Härlig start på morgonen. Bör fortsätta med det för man blir verkligen så mycket piggare och gladare:) Naturkunskaps-redovisningen stod först på schemat och det gick väl helt okej. Hade ingen matte heller så fick gå hem tidigt. Lagade linssoppa (och tjänade 50 kr, haha) till familjen. Den blev faktiskt riktigt god:D

Nu sitter jag med en otroligt snygg slingmössa på huvudet. Mycket välbehövligt! Måste ta och boka till hos frisören i veckan också!

Nu ska jag skölja och sen är det en stund tv innan godnatt!
Puss

image513

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback