Hallonsmoothie

Idag har jag och Alma gjort vår redovisning om vårt SPA "Quality Time". Det gick rätt bra trots de knappa förberedelserna:) Fick iaf beröm av läraren så det känns helt okej! Gick efter det till bibblan innan naturkunskapen för att spara lite tid. Lånade fyra böcler om Gandhi..bara att börja läsa då. När jag kom hem låg filten ute på gräsmattan och väntade på mig.. eller ja brorsan låg och solade så jag tog lite plats och lade mig för att läsa. Suck. Så, tråkigt! Det blir nog en sömnlös natt och lite skolk från skolan imorn så ska jag nog lyckas lämna in arbetet i tid.

Kunde iaf inte läsa mer kände jag, så jag var alldeles nyss på konsum och köpte bananer och yoghurt. Hittade nämligen massa hallon i frysen och en smoothie skulle inte sitta fel just nu. Jag är vrålhungrig! Japp, nu får det bli en smoothie medans jag väntar på att mamma kommer hem och gör lite mat. (I dne här familjen  är det inte ovanligt att vi får mat runt åtta!)

Glassa gott!
Puss

image534

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback