Glass

Imorse vakande jag med halsont och även ont i ena örat. På samma sida är min halsmandel enorm. Hade bara en lektion idag, så det fick bli sängen för mig. Inte mycket kvar att missa nu i skolan ändå.. har hört att betygen sätts redan imorn! Yippi! Men, svenskan har vi dock in i det sista eftersom den kursen fortsätter i trean.

Ska göra en labb-rapport idag och plugga till Geografin.. men förutom det blir det fotbad, TV, glass och te! Jag ska bli frisk och det är bästa kuren:D

Hittade den
här artikeln. Haha, tror Nicole att hon får några gäster med dom "kraven"? Stackare som måste använda sådana försvarsmekanismen. Snälla ät lite glass istället:)

Och är det bara jag som tycker att Justin och Jessica är hur söta som helst tillsammans?

image544

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh håller med..super gulliga!
men synd om cameron som inte får ha en kille som justin ^^

Postat av: Fröken Fredag

Haha, hade ingen aning om dem (;

2007-05-30 @ 20:03:38
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback