Tjee

Bloggfel: Det va ju inte unatt man skulle ställa fram klockan utan mellan lördag och söndag!

Hej! Idag fick vi sluta tidigare - kl 13.00. Skönt skönt skönt! Men, har prov imrogon och jag har självklart inte börjat plugga. Ska försöka plugga nu några timmar (medan Mickan kollar på 7th heaven och Fashionhouse). Sen ikväll ska jag förmodligen åka till Dan.

Igår va Mickan hemma os mig efter skolan och vi fick plötligt för oss att dricka vin - trots allt lill-lördag;) Haha, cp. Blev iaf väldigt lulliga och jag satte igång å dansade som fan. Sammanträffande att Alma ringer och frågar om vi vill föja med ut också. Lät kul först, men tog sen förnuftet till fånga. Skoldag dagen efter så...

Nu - geografiplugg!
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

det låter som en rolig dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback