Oops

Har typ håltimma nu, så gick en promenad hem men ska tillbaka om bara en lite stund. Eftersom jag inte var med på gympan så va de ju bra att ta en promenad iaf! :)

I fredags var vi som sagt på Claras och måste bara berätta en rolig sak som hände:
Jag och Mickan sitter med två killar vid ett bord. En skitsnygg kille kommer och frågar om vi har tråkigt. "Ja", säger vi utan att tänka på hur bitchigt det lät. Haha, lätt att vara efterklok. Vänder oss iaf till ett bord fullt med killar. Hoppar in och sätter oss. Får ett varsitt vinglas i handen och efter ett tag spiller en kille ut liite av sin öl... lite kommer på min byxor. Jag säger något i stil med att han var sjukt klantig och "hur lyckas man". En hundradel efter att jag sagt det slås mitt vinglas i spillror mot bordet och hela vinglaset åker ut över alla i närheten. Pinsamt? Ja.

I lördags blev det en jättemysig schlagerkväll hos Josefina. Hon fick en sminkkurs på Make up store av oss. Tror hon blev glad:) Ringde och röstade som sjutton på Måns-fillibaba men våra röster räckte inte tyvärr.. Jossan och Astrin åkte in till stan för ett par drinkar, men det var nog tur att jag inte följde med. Kände mig ändå rätt död på söndagen när det var dags för jobb igen. Brorsan däremot hade festat aninge för hård och lade sig å sov..så jag och Mickan får dela på hans lön, moha:D

55561-438

Kommentarer
Postat av: Anonym

THE ARK VAR BÄST!!!
D ÄGDE ALLT O ALLA!!:D

2007-03-12 @ 18:24:43
Postat av: Linda

ja, idag har det ju verkligen varit superväder för en promenad!

Postat av: Hanna

oh no pinsamt

2007-03-13 @ 10:01:50
URL: http://hanna7.blogg.se
Postat av: Anonym

jag blev/är überglad :D tack så jättemycket!
(L)

2007-03-13 @ 16:46:24
Postat av: Heidi

Ooh va pinsamt ju... haha förlåt men det var ganska roligt.. :D

2007-03-13 @ 16:54:05
URL: http://heiidii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback