Lördag

Igår efter skolan gick jag med mamma till den nyöppnade klädbutiken i vårt lilla centrum. Tror att alla, liksom jag, är ganska förvånad att det öppnat en butik men snygga kläder (dvs inga non-kvalité-kläder inköpta från thailand). Glatt överraskad måste jag säga. Vårat centrum kan nog faktiskt blir ganska fint när allt är klart:) Köpte iaf en kofta och ett linne från Ichi, ett par trekvartsjeans från b.young och ett par örhängen från Pilgrim.

Åkte och fixade mina naglar. Det blev fransk manikyr den här gången:) Och nöjd som vanligt! Åt sushi och tjejerna kom för att föra och sen göra staden osäker;) Ea och Mickan kom in trots att Ea hade mitt utgångna pass och Mickan hade Vickys. Oj va dom va noga då:P Men, vi hade en kul kväll. Lite tråkigt bara att jag inte ser detta sms förrän jag kommit hem: "Sitter i limo, ska vi hämta er?" av en kille vi skulle på efterfest hos i Gamla stan. Men, men  idag är jag ganska död iaf. Ska lata mig hela dagen (kanske iof plugga lite matte och städa rummet) och sen ikväll blir det födelsedagsfirande för Josefina!
Puss

image436

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina örhängen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback