Long time, no seen

Hej!

Nu va det verkligen länge sen jag skrev. Bloggen har varit allmänt trög och sen har det inte funnits tid. Vi hade det iaf supermysigt hos Mickans pappa. Åt gott, shoppade och satt fastklistrade framför
OC, What about Brian och Lustgården:)

Har jobbat hela helgen. I lördags efter jobbet åkte jag med mamma och shoppade lite. Det blev en klänning och två t-shirts. En J.Lindeberg (som jag egentligen hatar pga de fula tröjorna alla hade i början av hans "karriär" :P) och en från FilippaK. Trots jobbandet det blev det lite festande i lördags! Firade Madde 18 år med middag, förkrök och sen åkte jag och några kompisar in till stan. Gick först till ViperRoom, som jag aldrig återvänder till. Det var litet, tråkigt folk och (något som känder som) alkoholfria shots. Så, vi åkte vidare till 360. Där var det flera gånger bättre:) Träffade några trevliga killar så jag hade iaf skitkul! Dagen efter blev inte lika kul. Efter fyra timmars sömn och värkande fötter kämpade jag mig igenom en lång arbetsdag.

Nu är det slut på lovet och efter första skoldagen är jag åter väldigt skoltrött! Men, som vanliogt biter jag ihop. 4 prov väntar i veckan. Suck.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback