Hej igen!

Så skoltrött nu, men klart solen gör sin lilla uppiggande del. Idag var det sjukt skönt väder! Inte så bra om det inte går att åka snowboard i Åre på påsklovet.. Btw, i lördags käkade vi hjär och förade till tolv. Efter det drog vi ut här hemma för första gången. Hade lovat mig själv att aldrig göra det (alltså här ute i förorten), men så blev det. Hade kunnat vara bättre, men hade ändå en helt okej kväll!

Mickan var rätt död dagen efter och brorsan mådde bara snäppet bättre.. så det blev jag som fick slita i söndags på jobbet. Ska bli skönt att få en del av deras lön iaf;) Igår (måndag) kom Dan och åt middag är och träffade mina föräldrar. Mycket trevligt:) Hyrde film och drog till stefan med Mickan.

Idag är det pluggdag. Suck. Ska iaf få så mycket som möjligt gjort så slipper jag ha så mycket resten av veckan. Mamma och pappa åker till Wien imorn, så då är väl kompisar här mest hela tiden. Ska bli mysigt!

Måste plugga!
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback