Halloj!

Har inte kommit in på bloggen de senaste dagarna, men du funkar det igen!

Onsdagen var tänkt till matte-plugg, men så kom pappa hem med gratisbiljetter till bio, så jag kunde inte motstå. Gick och såg
Nina Frisk. Helt okej men ingen höjdare. Satt kvar med Alma och pluggade efter skolan igår istället. Btw, när jag gick till skolan till klockan 8.30 igår, fick jag reda på att läraren var sjuk.. hade hål sen vilket betydde att jag inte började förrän 12.45. Skitsur över att jag kunnat ta sovmorgon ringde jag efter skjuts. Men, förmiddag blev skitmysig! Mötte Mickan, vi köote luch och sen satte vi oss ute i solen en stund. Drack kaffe och njöt av våren. Helt sjuk vad våren gör med mig! Jag är pigg när jag vaknar och har lust att gå till skolan! Det om något är positivt:) (Hörde ett rykte om att de ska bli snöblandat reg på söndag?! Gah)

Igår hade vi en jättemysig kväll. Vi hade ju sminkkväll här hemma:) Det blev några nya ansikten! Sa hej då till Josefina också som åket till Paris för att praoa i två veckor idag! (Ha det underbart gumman!)

Idag blir de först ett pestigt matteprov, men sen är det lov! Ska till Mickan direkt efter skolan och så ikväll blir det förfest där, sen klubba i stan och därefter åka till Mickans pappa på efterfest:) Det blir supernice! (Mickan du fyller år om 16 timmar och 17 min!!)

Puss

image442
Sötgryn


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback