Dödstrött

Hej!

Lördagskvällen blev riktigt kul! Käkade middag, drack massa vin och hade det supertrevligt. (Behövde inte ens visa leg - stolt, haha). Efter det drog vi till Claras och kvällen blev toppen. Träffade massa man kände och det är ju så det ska va - hitta vänner vart man än vänder sig;)

Efter två dagars festande kom jobbet inte som en glad upplevelse. Jag och Mickan, som var allmänt döda, kom överens med brorsan att han fick våra löner om han gjorde allt:P Sagt och gjort. Jag och Mickan somnade på varsin säng med musik på. Vaknar med ett ryck - hörde några röster komma uppåt. Springer i panik och väcker Mickan. Ut kommer vi yrvakna och en som jobbar där frågar om det går bra. Shit, hade jag inte vaknat hade jag nog inte haft kvar det jobbet nu.

På kvällen åkte jag till Dan, mys. Idag är jag sjukt hes, dödtrött och har högar av plugg.. men ska ut en stund och träffa tjejerna på en promenad. Lite frisk luft och tjejerna kan nog få mig att må lite bättre:)

Puss

Kommentarer
Postat av: klara

dan? nan ny heting pa g elle? :P hade super babe!

2007-03-20 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback