Bortglömd

Så lätt att glömma bloggen när man går i skolan. Har haft mycket den här veckan och imorn har jag ett till prov, Matte. Puh. Måste erkänna att jag inte börjat plugga ännu:S Men, jag måste väl sätta igång snart. Behöver nog bara friska upp minnet lite.

Imorgonkväll ska jag förmodligen gå ut med flickorna:) Första gången tillsammans.. Ea och Mickan får låna leg så jag hoppas verkligen att dom kommer in på dom. Men, inte lång tid kvar tills dom ocjkså fyller 18 nu:) På lördag ska vi fira Josefina iaf! Blir lite myspys:)

Imorgon kommer också nån från STHLM Live till skolan. Komme rinte ihåg vem av dom det var men det ska iaf bli kul! Missar lite av lektionstiden vilket aldrig är fel!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback