Bah

Hej!

Inte haft tid att skriva, men hade mitt engelskaprov idag och jag fick VG - stolt! (Med tanke på att jag fick IG förra gången:S ) Sjukt trött, mamma tror att det går dåligt i skolan (fel, fel, fel)och jag borde plugga. Längatr sjukt mycket till helgen. Och btw, inte lång tid kvar innan vi åker till Åre nu! Ska bli underbart! Okej, skitsamma om det inte är nå snö... mer party åt folket;)

Nu ska jag nog börja gå mot sängen. Vekrligen  på väg att somna. Behöver sova ut inatt, och så ska man ju till och med ställa fram klockan en timme inatt! Det betyder att jag ska gå upp (enligt kroppen) 06.00! Puh.

God natt med er;)
Puss

image448
Okej, kom igen nu solen! Ge mig all din energi..;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men i helgen kommer den! Iaf där jag bor! Man blir mycket piggare!!

Postat av: Sophie

Solen är inte här ÄN... hoppas hoppas hoppas!!

2007-03-24 @ 12:29:19
URL: http://soff.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback