Tom skola

Eftersom jag inte mådde speciellt bra imorse skjutsade mamma mig till skolan. Väl där upptäckte jag att det bara pågick städning i skolan. Klassrummet var låst och jag såg ingen från naturkunskapsklassen, så jag satte mig i bilen igen och åkte hem - för att sen gå tillbaka till nästa lektion. När jag kommer tillbaka till skolan är ingen där då heller. Ringde Bea och hon var på väg, men bara för att tömma sitt skåp. Jag gick hem och bestämde mig för att stanna hemma resten av dagen. (Tänkte iof gå på sista lektionen men jag råkade försova mig, hehe).

Så, idag har jag tagit en långpromenad och lagat pizza till familjen. Den blev faktiskt supergod! Nu ska jag snart träffa Mickan och gå en promenad:) Får se om det blir skolan imorn.

Puss

image568
Hot down there, Sharon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback