Tisdag

Åh, kvällen igår blev verkligen supermysig. Sådana saker borde man göra oftare:) Jag åkte in till Kungsan med Ea, brorsan, Josefina och Leffler. Det var helt fullt bland resturangerna som var med på "resturangernas dagar", så vi fick gå och leta efter nått annat. Slutade med att vi käkade där vi börjat: på P2 wok och café. Jag åt en wokrätt som hette Moonlight Mee - verkligen god! Det blev en stor stark och så delade vi tjejer på en flaska vitt. Inte helt fel sådär på en måndag:)

På hemvägen mötte vi JD på tåget som kom direkt från Göteborg. Riktigt kul att träffa honom igen måste jag säga! Idag struntade jag i skolan och är ledig ända till på måndag och då återstår bara tisdag och onsdag, sen är det sommarlov
Puss

image558
Här sitter nu Paris 23 timmar om dagen. Ha det så kul, vännen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback