Tiden går fort

Bara en vecka kvar till Sunny Beach! Fatta fort en vecka går. Och jag har inte fattat att vi verkligen ska åka. Har alltid tänkt i bakhuvudet att något kommer hända så vi inte kan åka. Men, nu är det närmare och liksom mer verkligt:) Mormor ringde igår och berättade hur farligt det var där, och jag "måste verkligen vara försiktig med drinken"! Haha, men åh, vad jag längtar! Och imorn är det avslutning i skolan. Vet inte om vi har några lektioner idag, men jag ska iaf pallra mig dit, kolla läget och tömma skåpet.

Igårkväll mötte jag Mickan. Vi satt och pratade lite och gick sen ner till Gröna Udden där de var massa folk. Kände på vattnet - shit vad varmt! Sjukt att Mälaren kan vara så varm.. och jag som inte har badat ännu! Ska tydligen bli dåligt väder snart också, men gud så perfekt Sunny-resan kommer det:D Spelade lite kubb och jag och Mickan vann till slut mot Jimmy och Christian:)

Idag ska jag åka med Mickan till stan efter skolan, om hon mår bättre dvs. Den sötisen måste verkligen bli frisk snart! Vi tänkte åka till cafét som hennes moster jobbar lite på och fråga om extrajobb. Det skulle verkligen vara jättekul om vi kunde få jobba där!


Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du få en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback