Sömnproblem och fint väder

Jag har sovit sjukt dåligt dom senaste nätterna. Vaknat på konstiga tider och inte kunnat somna om. Imorse var klockan 06.00 när jag va tvungen att gå på toa.. var jättetrött men kunde absolut inte somna om. Låg och tänkte på en motivering till varför jag skulle vinna en märkesväsk genom en tävling i "Fredag". Haha, vad tragisk jag är;)

Gav upp 07.00 och gjorde kaffe. Kom på att jag i vanliga fall skulle upp och jobba idag, men att jag inte ska tillbaka förrän efter sommaren (om jag inte har annat jobb dvs) och tanken piggade upp mig ordentligt måste jag säga! Efter en promenad med mamma och pappa hade Josefina kommit hit och hon åkte tillsammans med brorsan till jobbet. De stackarna.. det som är en så fin dag idag!

Ne, nu har jag dragit på mig bikinin och ska bara ut och schteeeka! I eftermiddag åker jag, Madde, Ea och Mickan till Mickans pappa, lagar middag och sen ska vi på studentskiva för att sen sova hos Mickans pappa:) Imorn tar jag lite ledigt från  skolan och bara tar det lugnt med tjejerna hela dagen. Det ska bli underbart skönt!!

Puss

Kommentarer
Postat av: lejla

ja jag älskar tjockiskvällar, då jag har ett sockerberoende är en sådan kväll rena paradiset för mig :D

Postat av: Klara

(svar)
Håller med dig totalt! så snyggt och lätt att använda!
Superhärligt med sommar värme och sool!!:D

2007-06-03 @ 13:25:26
URL: http://missklara.blogg.se
Postat av: Helena

Har också sovit dåligt! Då är det skönt att bara lägga sig i solen och slappa! Hoppas du får en skön dag!

2007-06-03 @ 13:44:33
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback