Myrorna invaderar

Söndag, och gårkvällen blev lugn. Efter att vi firat Luncan lite och käkat oss proppmätta gick (i mina skyhöga, inte alltför bekväma klackar) jag och Tony hem. Känner att plånboken är för tunn för att gå ut - det är ju trots allt bara 9 dagar kvar till Sunny Beach nu! Det visade sig att killarna aldrig kom iväg ändå, för Luncan började blöda näsblod och det ville inte sluta. Så det blev film för dom, liksom för mig. Jag såg Walk the Line. Gud vilken söt film! :)

Idag vaknade jag überpigg klockan 8. Älskar att vakna tidigt och känna att man har hela dagen framför sig:) Märkte dock att hela huset är helt invaderat av myror, så nu har jag städat mitt rum ordentligt och mamma och pappa arbetar för fullt med utrotning av dom. Det kommer verkligen nya hela tiden! Euw.

image566
Myror i brallan?

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Ja, Walk the line är jättebra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback