mormors goda bullar

I brist på annat att göra idag åkte jag med mamma och brorsan till mormor och morfar för att brorsan skulle fixa deras data. Fikade där och tog med deras dator hem till oss, för att leta efter fel. Det blev lite för mycket fika för min och brorsans del. Mormor bakar ju så sjukt goda bullar, haha! Jag tvingade mig ut på en promenad trots blåsvädret. Och ja, jag höll faktiskt nästan på att blåsa bort ute på åkern och näsan rann som på en treåring. Ironi ironi;)

Blir en lugn kväll för mig. Klockan är inte ens nio, men jag är redan klar för sängen. Rätt skönt. Visst, vi har sommarlov - men det är ju lång tid kvar så ingen stress med att utnyttja all tid. För just ikväll har jag lust med att lägga mig och kolla på She´s all that!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback