Livet?

Gårkvällen började med att jag, Ea, Madde och Mickan åkte till Mickans pappa och fick där en supergod middag i form av ugnsbakad potatis, fläskkotletter och svampsås. Hade det jättetrevligt och efter några glas vin satte en intensiv diskussion om våra liv - om hur tacksamma vi borde vara! :)

När det var dags att åka mot stan gick inga tunnelbanor och vi satte igång letandet efter ersättningsbussen. Eftersom skivan var flyttad till April (istället för  Chaplins bar) så hade de sålt för många biljetter och vi fick bråttom för att få komma in. Ringde taxi, som inte hade några bilar för tillfället. Hallå?! Det är söndag och det finns inga lediga bilar?? Men så kom bussen iaf och vistelsen på klubben blev kortvarig. Ea drog hem och vi andra drog vidare till Undici där Mp3:an hade skiva. Det var trevligt, men jag orsakade ett tjafs och det var läge att dra sig tillbaka till Mickans pappa. Träffade David och Victor från Nacka en stund iaf, och det var trevligt att träffa dom igen! Det blev taxi hem.

Väl hemma hos Mickan återgick vi till snacket om livet. Nu lät det inte riktigt som tidigare under kvällen, hehe. Ne, nu lydde kommentarer som: "Jag ska aldrig mer prata med en kille" och "Jag vill byta liv med någon i Afrika". Haha. Tänk vad lite fylla kan göra med en.. Allt reddes iaf ut till slut.

Idag var tanken att vi skulle ligga och steka och bara ha det bra, men solen gömde sig bakom molnen och jag kände att inte mycket svenska skulle bli gjord om jag inte åkte hem, så på den vägen är det och det är faktiskt lite finare väder här hemma, så jag ska nog ta en filt och lägga mig ute för att läsa. Nu blir det kaffe och bulla med mamma först iaf:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback