Helvetespromenad och pannkakor

Mickan mådde inte toppen idag och skulle passa lillbrorsan, så det blev inge jobbsökande idag heller. Jag bestämde mig för att gå ut på en långpromenad istället. När jag kommit halvvägs (och har då alltså ungefär 40 minuter kvar) får jag smärtor i magen som gör otroligt ont, jag får världens spykänsla och sen blir allt svart för ögonen. Jag lägger mig ner mitt på marken och får ligga i fosterställning tills det går över lite. Hade tur att ingen kom förbi. Inte för att jag orkade bry mig just då om att det skulle vara pinsamt, men det var rätt skönt att bara kunna ligga där och kvida bäst jag behövde. När jag mådde lite bättre reste jag mig och började gå hemåt. Fan vad jag ångrar att jag inte tog med mobilen, för då hade pappa fått hämta mig direkt. Ne, jag fick vandra sakta men säkert hemmåt. Mötte några och när det gjorde alldeles för ont satte jag mig ner och låtsades knyta skorna. Usch, det var en riktig helvetespromenad!

Nu mår jag mucho bättre och har kollat på
Hata Göteborg. Måste säga att  "Johan" är riktigt snygg! Nu ropar mamma. Det blir spenatpannkakor med hallon och glass. Mums!

Puss

image570

Kommentarer
Postat av: Josse

stackare! :O :(
va bra att du mår bättre, du slutar ju i morgon! :D pussar

Postat av: Brorsan

Spenatpannkaka faktiskt...

2007-06-12 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback