"Hajk"

Igår tog vi Luncans båt och drog ut till en ö ute i Mälaren. Jag, Ea, Madde, Mickan, Tony, Luncan och Rille. Gud vad mycket packning vi hade med bara för en natt, men ska det vara bekvämt så ska det! Det var fint väder och vi fick en mycket trevlig kväll. Badade, grillade korv, spelade kort och drack sjukt mycket vin. Haha, det könns idag måste jag säga. Sov otroligt nog också jätteskönt i tältet och svetteades snarare än frös. Ett annat stort plus var att jag inte såg en enda mygga på hela kvällen! Vadå, finns det inga myggor på öde öar eller? :P

Idag mår man som sagt som man förtjänar. Var planerat att jag skulle till mormor och morfar för att grilla ikväll, men känner att jag är alldeles för trött och seg för det. Det får bli e film och somna tidigt ikväll. Har inte börjat med packningen ännu, så imorn blir det det och städa som gäller. Kan underlätta att vara pigg och glad då:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, jag var ju inte med på hajken :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback