Fest i Viggbyholm

Halloj!

Gårkvällen blev mysig. Hade lite svårigheter att ta oss dit - Viggbyholm hetter det btw, men det var trevligt när vi väl var där! Några badade i polen, några grillade och några satsade stenhårt på alkoholen;) Jag vet inte vad som hände men vid 12 låg jag i en säng. Skulle bara vila några minuter. Vaknar 6 på morgonen och har nog missat en del, haha. Somnar om en stund. När jag kommer upp till de som hittat lite frukost i form av mögligt bröd får jag höra att två killar skämtat (??) om att de skulle gå och lägga sig med mig. Dom hade dock blivit stoppade av Josse - TACK babe:D

Nu blir det en stund i solen innan det är dags att göra sig iordning och dra till Luncans studentmottagnining! Vad ska man ha på sig?!

Kommentarer
Postat av: Josse

haha, varsegod, allt för dig babe ;)
tack för att du följde med! <3

Postat av: Anonym

tack! den e luftig o bra en dag som denna!! =)
ha så skoj ikväll!

2007-06-09 @ 16:37:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback