En helt ny värld

Imorse var det tandläkarn och nu har jag precis kommit hem från optikern. I munnen såg det bara fint ut, men hos optikern upptäckte han att jag hade helt fel linser. Har blivit tillsagd att inte handla linser på internet, men har ju självklart gjort det ändå. Sista gången råkade jag slänga paketen till de gamla linserna och gissade på att jag hade -1.75. Inte konstigt att jag har gått och sett dåligt de senaste månaderna eftersom jag har -2.25. Men, nu ser jag världen på ett helt nytt sätt. Känns skönt! Haha.

image578


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha skönt!!

Postat av: lisen

haha känner igen det där. fick reda på att med dom linser jag använde fö ett tag sedan hade jag typ 40% syn mot vad jag borde ha. illa. :D

2007-06-20 @ 16:14:10
URL: http://flisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback