Det börjar vända...

Hej!

Idag är det en superfin dag! :) Jag har fortfarande lite ont i halsen, men värken i örat har gått bort och det känns som att det håller på att vända! Vaknade vid fyra inatt och var superpigg. Brukar alltid få panik när jag vaknar och inte kan sova eftersom det leder till att jag är trött hela nästa dag, men eftersom jag hade en lördag som jag bara kunde lata mig på framför mig så låg jag i en timma och läste ut Klick och Fredag - hur härligt som helst!

Vaknade vid halv elva och har pluggat lite på svenskan ute i solen med en hallon-smoothie. Mums! Är sugen på att göra nått ikväll eftersom jag börjar bli rastlös här hemma, men ska ändå stanna inne så jag pallar morgondagens festande! Det är nog smart...

Nu ska jag gå ut i solen igen och drömma mig bort till Sunny Beach. Bara 17 dagar kvar nu!!
Puss

image551
Jag jobbar på att bli lika sommarfräsch... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback