Dags att uppskatta mina bästa vänner

Godmorgon!

Igårkväll hade jag jättesvårt att somna. Låg och tänkte och tänkte..och tänkte. Började tänka på mina bästa vänner. Varför dom är så bra. Och eftersom mamma har sagt att man ska skriva ner alla sina tankar, som gör att man inte kan sova, så tänker jag berätta just varför tjejerna är så bra:) Gud vilket bra sätt att visa uppskattning, hehe, för uppskattning är dom värda!

Mikaela Åh, vilken sötnos. Vart ska jag börja? En av de bästa sakerna som finns är bara att träffa denna tjej och prata. Sedan jag lärde känna henne har jag har väldigt många roliga stunder med henne! Kan inte sätta ord på exakt vad jag älskar hos henne, men hon har helt klart tagit en stor del av mitt hjärta!

Josefina En sak jag uppskattar så otroligt mycket med henne är att hon står ut med mig! Nästan ofattbart, då mitt humör verkligen kan gå upp och sedan ner inom loppet av 2 sekunder (detta har speciellt hon fått uppleva). Josefina håller trots det samma stabila nivå och är så bra att ha! För att inte tala om vilken party-pingla hon är på fest, I love it!

Madeleine Roliga kommentarer, tankar och miner bjuder in till otroligt många skratt. Hon utfyller en viktig plats för glädjen bland oss tjejer och är så charmig och lättsam. Det är riktigt härligt med henne!

Ea The brain - när alkoholen inte slagit till dvs:) Hennes veteskapliga förklaringar tror jag lika mycket på som mammas - och det är stort! Har Ea inte förklaringen tror jag mig dock veta att hon hittar på en, men det gör ingenting för man får ro i själen av att det låter komplicerat och bra, haha! På dansgolvet med henne är livet nästan som bäst!

Viktoria Minnena med henne är många och så värdefulla! På party lyser hennes leende som solen och hon bjuder på hela sig själv. Hon är en person man verkligen kan lita på, och behöver man prata så finns inget annat öra som lyssnar bättre. Hon lyssnar, stöder och dömer inte. Med henne får man vara precis som man är, och jag tycker om henne precis som hon är!

Gud vad härligt det var att skriva ner detta! Imorse hade jag en oförklarlig irritation i kroppen. Kanske berodde på den dåliga sömnen jag haft i natt. Jag gick iaf ut på en promenad med mamma och efter det kändes allt mycket lättare. Nu, har humöret vänt och jag är istället på toppemhumör. Kanske för att jag har sådana bra vänner!

Puss

image561

Kommentarer
Postat av: Josse

UNDERBARA DU!
Jag blir så otroligt glad av ditt söta inlägg, det betyder oerhört mycket för mig!! tack babe, älskar dig!
Linda - här har vi en äkta babe med sinne för vänskap, pojkar, stil och klass! En oerhört fin,stabil tjej som både man kan lätta sitt hjärta för - veta att hemlisarna stannar där, och parta med! (det gör vi allt för sällan tillsammans, hjärtat :P) Det du säger känns så självklart, och jag uppskattar din ärlighet och att du är rak. En sann vänn som jag verkligen tycker om, och bryr mig om (även om jag kanske inte säger det så ofta :$) . Du har så många goda kvalitéer och egenskaper som du ska ta vara på , va helt enkelt dig själv! För att hitta någon som du, även om man letar i hundra år - är omöjligt!
ha en underbar sommar (det förtjänar du!), det blir mycket sol, glass, bad och party :D (tillsammans!!) love you <3

Postat av: Josse

ps, är anmäld på den där gratisgrejen nu, haha, lycka till :D (L)

2007-06-07 @ 22:50:30
URL: http://finas.blogg.se
Postat av: Viktoria

Åh va söt du e gumman! Dina ord betyder mycket! <3
Linda- Som en söt drink! Glammig,söt,otroligt god och alldeles...alldeles...UNDERBAR!
Kyss!

2007-06-09 @ 23:58:47
Postat av: Anonym

Åh va söt du e gumman! Dina ord betyder mycket! <3
Linda- Som en söt drink! Glammig,söt,otroligt god och alldeles...alldeles...UNDERBAR!
Kyss!

2007-06-09 @ 23:59:23
Postat av: Anonym

Okey as knas :S halva mitt inlägg försvan! Så jag skriver det till dig nu (om det går vill säga)
Åh va söt du e gumman! Dina ord betyder mycket! <3
Linda- Som en söt drink! Glammig,söt,otroligt god och alldeles...alldeles...UNDERBAR!
Kyss!

2007-06-10 @ 00:00:37
Postat av: Anonym

Åh va söt du e gumman! Dina ord betyder mycket! <3
Linda- Som en söt drink! Glammig,söt,otroligt god och alldeles...alldeles...UNDERBAR!
Kyss!

2007-06-10 @ 00:00:54
Postat av: Viktoria

Fan va irriterande! Du får orden på pa ist :P

2007-06-10 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback