Coyote Ugly och mörk choklad

Innan middagen var jag så duktig så jag stack ut och joggade. Vältränad är jag dock inte, påminde kroppen mig om. Men men, nån gång då och då är bättre än ingen! Satt sen ute i kvällsvärmen och åt bakad potatis med skagenröra. gott! Har övningskört en stund med mamma också för att åka runt å leverera lite Aloe Vera-produkter. Nu när jag har rört på mig kan jag ju inte låta bli att vara onyttig (typiskt mig!)..så nu blir det Coyote Ugly och mörk choklad:)

image563

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Missade helt att den filmen var nu, typiskt :S

Postat av: Josse

bra babe :)
verkligen, bara jobb ...! haha, ja i morgon ses vi! om familjen är seg så tar jag tåget från uppsala, så vi får höras om tid och plats i morgon, vi kanske får mötas på t-centralen! Vilka ska med? pussar

2007-06-07 @ 23:29:09
URL: http://finas.blogg.se
Postat av: Johanna

Åhh den filmen är så bra!! Va duktig du är som joggar!!
Tack för den snälla kommentaren!! :D Natt natt

2007-06-07 @ 23:40:57
URL: http://johannahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback