Long time...

Hej!

Usch vad jag har varit dålig på att skriva på sistonde. Är inte alls stolt;) Men det beror på att jag är så lat. Orkar verkligen inte sitta och skriva in dagboken från Bulgarien och Båstad, så nu raderar jag det kravet och skriver om precis vad jag vill, trots att jag lovat. Vad jag kan lova är att det någon gång kommer komma upp på bloggen. Vet bara inte riktigt när.

Efter Båstad har det inte hänt alls mycket här hemma. Jag har varit mycket ute och gått, efter alldeles för mycket ätande på senaste tiden och sedan har det mest varit mysiga möten med tjejerna. Linnea och brorsan har åkt till Gotland nu och Mickan till Rhodos. Igårkväll blev det därför filmkväll med Madde hemma hos mig. Mamma och pappa sov borsta hos mina morföräldrar. Det blev Material Girls och lite Sex and the City. Åh, vad jag älskar tjejfilmer! :D

Nu är det middag och sedan en cykeltur med päronen:)
God kväll!

image624
Material Girls

Kommentarer
Postat av: Johanna

Asså shiiiiiit va snyggt hår båda har! Sånt skulle man ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback