Heting i grävskopa

Är sjuk, och kunde inte jobba idag.. men är sjukt uttråkad. Måste bli frisk tills på söndag då det bär av till Båstad! Mötte Mickan och lunchade, för att sen slappa i soffan framför Lagally Blonde. Har även spanat ut genom fönstret en del. Jag har nämligen en heting i grävskopa på tomten. Höhö! När vi satt och tittade på tv springer han upp på kullen och ställer sig lite "diskret" bredvid ett träd. Vad gör han? När han ställer sig lite bredbent inser jag att han intagit ställning för en kisspaus. Haha! Tror att han såg oss efteråt. Pinsamt för stackars snygging;)

 Fick krupp på faktumet att det inte finns något att göra.. så nu ska vi åka och shoppa. Får se hur bra det går, hur mycket jag pallar, för toppen mår jag inte. Men, vad gör man? Shoppingsuget är ett faktum! Vill hitta nån söt klänning till Båstad.

Puss so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback