Bättre i hundhimlen

Hemma från Båstad. Imorn tänker jag berätta lite dag för dag, men det orkar jag verkligen inte nu. Sovit 4 timmar inatt och suttit på tåg hela dagen. Måste säga att det är riktigt skönt att vara hemma! Har inte träffat mamma och pappa på evigheter! När jag hade kramat lite på dom kollar jag mig runt efter Ludde. Kollar sen på mamma och frågar var han är. Såg direkt i hennes ögon att han inte fanns kvar. Han orkade inte längre:( De hade upptäckt en tumör. Började stortjuta och satt länge och pratade. Usch, sånt här är aldrig roligt, men nu har jag lugnat mig och man måste tänka att han har det bra i hundhimlen med Tjabo.

Nu blir det nog sängen och Beck.
Puss och godnatt!

image623


Kommentarer
Postat av: Josse

älsklingen. älskade vän. :*/

2007-07-17 @ 22:18:44
Postat av: Anonym

åh,en dvärgschanuzer?:)

Postat av: Anonym

gud så trist,det kan jag verkligen förstå att du saknar honom

2007-08-26 @ 19:50:23
URL: http://elle2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback