Rastlös

Hej!

Idag har jag varit hemma från  skolan. Hade temadag om rasism men efter att ha pratat med några bestämd ejag mig för att jag kunde ligga kvar i soffan. Hehe, dumma mig som skolkar men när jag inte kunde komma på i vilket ämne dom skulle sätta frånvaro (och kom på att det förmodligen inte blir något) fanns ingen anledning.

Istället har jag iof bara slösat bort dagen. Borde pluggat, men det ända jag fick gjort var lite tyska. Metsa delen av dagen har jag suttit vid datorn och tv'n. Fått besök en stund och bara varit ute ungefär 10 minuter på hela dagen, och dte var med hunden. Rastlös som jag är har jag ringt Josefian och vi bestämde att vi skulle åka och köpa en sista present till Linnea innan middagen ikväll. Can't wait to get out!

Puss

55561-387

Kommentarer
Postat av: Anna

söt vovve ;)

Postat av: Malin

Jag tycker att du gjorde helt rätt! Det är skönt at ta en "day off" ibland. Tror jag gör desamma imorgon. Man kan unna sig det någon gång ibland om det inte blir för ofta!
Take care!

2007-01-30 @ 20:52:07
URL: http://www.wc.blogg.se
Postat av: Anonym

sööt :)

2007-01-30 @ 22:58:40
Postat av: Catrin

Oj vilken söt hund!

2007-02-03 @ 11:57:19
URL: http://catrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback