Måndag

Hej!
Inte haft tid att skriva.. I fredags åkte jag med brorsan för att handla lite och få nagelpåfyllning. De blev jättefina! Till skillnad från förra gången fick jag nu en utbildad tjej:) Visst, dyrare men jag tror fan det är värt det! Efter en lång stund pratande om yrket nagelteknolog kom jag på att det jobbet skulle passa mig perfekt! Så efter jag tagit studenten och varit ett år i USA (om jag vågar) så ska jag nog på utbildningen och satsa på det! Verkar jättemysigt att sitta å pyssla å snacka skit hela dagarna!

 På kvällen drog jag, madde, ea och mickan till Upplands-Väsby på fest. Hade faktiskt kul, trots att den i stort sett bestod av tjejer. De få killar som fanns var upptagna, men tjejerna var sällsynt trevliga! :) Sov över där och hela lördagen spenderades framför tv'n. Lördag kväll blev det bara mys med mamma och pappa. Och söndag - jobb. Jobbade nästan 7 timmar! :O

Idag hade vi studiedag i skolan. Skulle haft prov, men jag hade inte pluggat så jag åkte in till stan och träffade tjejerna. Åt frukost på La Rose, hur mysigt som helst. Handlade en present till Linnea och jeans från Acne till mig. Haha. Hade ganska kul i provrummet då jag fick pressa mig i dom (alla jenas blir ju såå stora efter ett tag!) och en tjej som jobbade där fick hjälpa mig tt knäppa dom! :D Pinsamt, men nu har jag iaf ett par byxor som inte hänger i röven efter en partynatt!

Nu måste jag sätta mig och råplugga.. och gå på alla lektioner i veckan för att kompensera. Har verkligen dåligt samvete!

55561-376

Kommentarer
Postat av: mandy

mycket trevlig helg du verkar ha haft! :) ska kolla in länken.. tack så mycket!

Postat av: Josse

hej hjärtat! åh så bra att du fick en bra ledig måndag ;-) .. hahaha, byxor som hänger i röven efter en partynatt..... :D mer party säger jag! kyssar! (L)

2007-01-25 @ 19:41:01
URL: http://finas.blogg.se
Postat av: Josse

hej hjärtat! åh så bra att du fick en bra ledig måndag ;-) .. hahaha, byxor som hänger i röven efter en partynatt..... :D mer party säger jag! kyssar! (L)

2007-01-25 @ 19:41:08
URL: http://finas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback