Lyckorus av shopping

Hej!

Känner att den här bloggen har blivit jättetråkig på sistonde. Har bara rapporterat om vad jag har gjort, men till helgen blir det nog mer tid för bloggen!

Efter skolan idag åkte jag med Alma till stan. Käkade sallad på Sandys och den obligatoriska chai tea latten från Espresso House. Mums, men så mättande! Mötte Mickan och gick runt och kollade lite. Hade bestämt mig för att inte köpa något, eftersom  jag borde spara pengar till alla resor... men vi skulle bara titta lite på NK. Det slutade med en
väska från Longchamp (suktat efter den mer än ett år, och den är ju ganska klassisk...så den kund ejag inte låta bli, haha) och min efterlängtade Burberry-bikini. Jag skulle ju ändå köpa den senare. Vilken lycka man har i kroppen när man shoppat! :)

Imorn är det fredag och då ska jag intill stan igen och fika med Linn efter skolan. Ska bli kul att träffa henne igen å ta igen tiden vi förlorat;) Sen blir det en lugn helg med plugg, tantgympa och jobb.

Hm, tv ikväll? Missade Laguna Beach IGEN. 19.00 är ingen bra tid för mig... men ska väl försöka komma in i det. Ingen som vet om de finns avsnitten utlagda på internet?

Puss

55561-377

Kommentarer
Postat av: Josefina

du är min idol :D

2007-01-25 @ 21:05:32
Postat av: Nathalie

Åh jag missade också Laguna Beach :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback