Lördag kväll;)

Igårkväll åt jag Sushi med familjen (haha, blivit helt kär i det!) och på kvällen kom Ea. Blev "utslängda" från  Alexandra. Haha fan tragiskt när man fyller 18 om ett par veckor! Hade druckit lite vin och var, även då tragiskt, lulliga när det var dags att sova. Kom iaf upp tidigt då och gick hurtigt på tantgympa:) Hur skönt som helst att börja helgen med lite uppiggande gympa!

Efter det åkte jag med Linn och solade. Det var verkligen länge sen jag gjorde det så det va superskönt! På eftermiddagen åkte jag och Ea till stan och träffade Mickan. Hennes pappa har köpt en lägenhet vid Globen så det var väl huvudsamtalsämnet;) Ska bli skönt att kunna sova där när man varit ute! Mickan köpte din burberry bikini och vi fikade på Café Madeleine.

Ikväll har vi ätit korv till middag, haha. Fin lördagsmat men vi var verkligen hungri8ga och behövde mat fort, fort! Med lite shottar och vin i kroppen är vi sjukt partysugna. Två alternativ och det ena är sjukt mycket bättre änd et andra... vi får se hur kvällen slutar;) Jobb imorn:P

Puss

55561-378

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback